استایلی منحصر به فرد و جذاب با پوشت مردانه
نوشته شده توسط : admin

 به یاد داشته باشید که انتخاب پیراهن مردانه اول انتخاب کت و شلوار مرحله دوم و به ترتیب انتخاب کراوات و پوشت چهارمین عنصری است که رنگ آن با رنگ کراوات باید در تضاد باشد اما هارمونیک باشد .

اما آنچه مه در انتخاب پوشت بسیار مهم است طرح کت است . طرح کت هرچه ساده تر باشد قدرت انتخاب شما در پسندیدن پوشت های طرح دار بالاتر خواهد رفت . و برعکس

قانون انتخاب طرح معکوس بین کت و پوشت در پیراهن هم صادق است . وقتی پیراهن رنگی یا طرحدار است خوب است یک پوشت ساده در تناژ رنگی انتخاب کنید . همینطور اگر قرار است در یک میهمانی از کتی ساده و سرمه یا خاکستری استفاده کنید . با دست و دلبازی میتوانید دستمال جیبی رنگی و طرح دار شلوغ با کت وشلواری هم سطح را انتخاب کنید . کت و شلوار با رنگ خنثی اینجا اهمیت خود را نشان میدهد . و قدرت ترکیب پذیری خود را به نمایش میگذارد .

اما خاص ترین رنگ و طرح در پوشت متعلق به رنگ مشکی است . علت آن هم این است که انتخاب افرد خاص است . دستمال جیبی مشکی جلوه ای جذاب و مرموز به استایل میبخشد .

اگر کت و شلوار شما مشکی است و رنگ پوشتی که انتخاب کرده اید مشکی است بهتر است جنس پوشت از ساتن و پارچه های براق باشد . اینگونه مشکل دیده نشدن پوشت نیز حل خواهد شد . این ترکیب کاملا رسمی است .

منبع: پوشت: جذاب و مردانه

 

 

کجا از پوشت استفاده کنیم؟

 دستمال جیب خود را با رنگی نزدیک به کت و شلوار انتخاب کنید و توجه کنید که آن را به صورت کلاسیک و ساده تا بزنید.

هم چنین می‌توانید از پوشتی داخل جیب خود استفاده کنید که دارای طرح دایره‌ای سفید بر روی خود داشته باشد .

آقایان اگر می خواهند در این مراسم ها از کت و شلوارهای خاکستری و مشکی استفاده کنند یکی از گزینه ها برای انتخاب ، دستمال جیب تک‌رنگ مناسب برای کت خاکستری و مشکی شما است.

اما اگر این استایل بسیار زیبا را بخواهید فوق العاده تر و جذاب تر کنید می توانید از پوشت هایی استفاده کنید که دارای طرح های قرمز بر روی خود هستند. این پوشت ترکیب بی‌نظیری با کت سرمه‌ای ایجاد می‌شود.

اما بسیاری از آقایان همیشه فکر می کنند پوشت های سفید را می توانند در هر موقعیتی استفاده کنند اما باید بگویم که این جور نیست و شما باید این را بدانید که استفاده از پوشت سفید در مواقع رسمی توصیه می‌شود، اگر دستمال جیب سفید شما حاشیه رنگی دارد برای ست کردن با کت محل کارتان هم کاملا ایده‌آل خواهد بود.

چگونه پوشت را با کراوات، کت و پیراهن ست کنیم ؟

اکسسوری ها، تفاوتی شیک تر :

آقایان باید همیشه این را بدانند که اکسسوری ها فقط یک قطعه اضافه برای لباس های شما نیستند. بلکه آقایان برای رسیدن به یک استایل جذاب و مناسب باید از اکسسوری ها استفاده کنیم.

منبع: نحوه ست کردن پوشت با کراوات، کت و پیراهن

شما می توانید در مراسم های رسمی خود که بسیار برای شما مهم است از پوشت ها استفاده کنید یا بهتر بگویم در تمام مراسم های رسمی حتما از پوشت ها استفاده کنید زیرا آن ها نقش مهمی را در استایل شما ایفا می کند. پوشت ها به شما استایلی تکمیل به شما تحویل می دهند که قطعا با ورود به هر مراسمی خواهید درخشید.

 

پوشت ها را چگونه ست کنیم :

در مراسم رسمی خود ، پوشت خود را با رنگی نزدیک به کت و شلوار خود انتخاب کنید و همچنین آن را بصورت کلاسیک تا بزنید. همچنین شما می توانید از پوشتی که کمی تفاوت رنگ با کت و شلوار شما دارد استفاده کنید و همچنین استفاده از پوشت با الگوی دایره های سفید نیز مناسب است.

پوشت های تک رنگ مناسب کت و شلوارهای مشکی و خاکستری هستند. همچنین برای ست کردن پوشت با کت و شلوار سرمه ای می توانید از پوشتی با طرح قرمز استفاده کنید.

در مراسم رسمی پوشت سفید را انتخاب کنید و همچنین پوشت سفید با حاشیه طرح دار می تواند انتخاب خوبی برای محل کار شما باشد

منبع: 7اکسسوری مردانه برای خوشتیپ شدن مانند جنتلمن ها




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: